Asosiy/ Muvaffaqiyat sirlari/ Stress bilan kurashish usullari

Stress bilan kurashishning 5 usuli

Stress - bu 21-asrning kasalligi, bu erda odamlar har kuni tirbandlik, tirbandlik, ishdagi to'qnashuvlar, oilaviy muammolar va boshqa noxush omillar tufayli. Ammo biz bo'shashish va to'plangan salbiy narsalardan xalos bo'lish uchun vaqt sarflashga odatlanmaganmiz, shuning uchun biz yurak-qon tomir kasalliklari, oshqozon yarasi, diabet, ruhiy kasalliklar va boshqa surunkali stresslarning namoyon bo'lishidan aziyat chekamiz. Hayotda muvaffaqiyat qozonish va bu hodisaga qarshi kurashish mumkin emas. Stressga chidamli odamga aylanishning ko'plab usullari mavjud va bugun biz ularning eng samarali usullarini ko'rib chiqamiz.

1. Mahsulotlar

Biz nima yeymiz, shuning uchun biz iste'mol qiladigan mahsulotlar bizning farovonligimizga, dunyoni idrok etishga va barcha tana tizimlarining ishlashiga ta'sir qiladi. Asab buzilishining oldini olish uchun dietada kofein, shakar va hayvonot yog'lari miqdorini cheklash va shokolad, banan va bodomga e'tibor qaratish lozim - bu ovqatlar tanadagi baxt gormoni ishlab chiqarishga hissa qo'shadi. Shuningdek, don, baklagiller, urug'larni yong'oq, lavlagi va baliq bilan iste'mol qilish tavsiya etiladi.

Stressga qarshi kurashda sabzavot va porloq rangdagi mevalar ajralmas yordamchiga aylanadi: shirin qalampir, sabzi, tsitrus mevalari. O'simlik infuziyalari va limon balzam yoki yalpiz bilan choy sedativ ta'sirga ega.

2. Dam olish

Tabiiy gevşeme asab tizimini tartibga solishga yordam beradi: tabiatda sayr qilish, olov, suv haqida mulohaza yuritish, mulohaza yuritish, o'zingiz yoqtirgan ishni qilish, yoqimli musiqa, yomg'ir tovushi, qushlarning sadosi, barglarning shitirlashi va, albatta, to'liq uxlash. Kech turishni to'xtating. 7.00 da turish uchun o'zingizni mashq qiling. Vujudingizni sog'lom dam olish va yoqimli hislar bilan ta'minlang va bu sizni psixologik stressdan xalos qiladi.

3. Sukut

Zamonaviy dunyoni doimiy axborot oqimisiz tasavvur etib bo'lmaydi. Sizning miyangiz tashqaridan keladigan ma'lumotlar bilan to'yingan: Internet, televizor, radio, smartfon. Bularning barchasi sizning ruhiy holatingizga salbiy ta'sir qiladi. Agar siz stressni minimallashtirishni istasangiz, iloji boricha hayotingizda tashqi ogohlantirishlar mavjudligini cheklashga harakat qiling. Faqatgina kerak bo'lganda telefoningizdan foydalaning, boshqa narsalar bilan band bo'lganingizda televizorni orqa fon uchun yoqmang, bo'sh vaqtingizni ijtimoiy tarmoqlarda o'tkazmang.

4. Jismoniy faoliyat

Sport sog'lom turmush tarzining barcha tizimlariga kiradi. Vujudni mustahkamlash, reabilitatsiya va o'z-o'zini yaxshilashga qaratilgan bitta yaxshi ish ham jismoniy faolliksiz amalga oshirilmaydi. Agar siz stressni engishni istasangiz, mashq qilishni boshlang. Bu fitnes, faol yurish, velosipedda sayohat, guruh o'yinlari bo'lishi mumkin - bu salbiylikni yo'qotishga, sizni ijobiy holatga keltirishga va qayg'uli fikrlarni haydashga yordam beradigan barcha narsalar.

5. Xobbi

Sevimli o'yin-kulgi bizning ichki holatimizga nihoyatda foydali ta'sir ko'rsatadi. Ba'zilar uchun bu kashtado'zlik, boshqalari uchun kulolchilik, boshqalari uchun zavq, makrame yoki do'stlar bilan muloqot qilish bo'lishi mumkin. Sizga zavq keltiradigan hamma narsa sizning hayotingizda bo'lishi kerak. Agar uzoq vaqt bo'lmasa, siz muammolardan xalos bo'lib, stressga qarshi turish uchun o'zingizga muhlat berasiz.

Surunkali stressning halokatli kuchini kamaytirmang. Barchamiz uning salbiy ta'siriga duchor bo'lamiz, shuning uchun hayotimizni ijobiy lahzalar uchun etarli joy bo'ladigan darajada tashkil etish o'ta muhimdir. Sizga hamjihatlik va baxt, nima bo'lishidan qat'iy nazar. Maqolani muhokama qiling

O'xshash maqolalar