yandex metrika
Biznes

Instagramda pul ishlashning 9 usuli

O'tgan bir yil ichida Instagram dunyodagi eng yirik sotuvchilar hisoblab chiqqan haqiqiy kuch markazi sifatida paydo bo'ldi.

Yanvar oyidan beri ushbu ijtimoiy platformada 100 milliondan ortiq faol foydalanuvchilar ro'yxatdan o'tdilar. Ayni paytda Instagrammerlarning "aholi zichligi" 400 million kishini tashkil etadi, shundan har kuni 75 million kishi Internetga ulanadi. Instagram-da daromad nazariy imkoniyatdan amaliy haqiqatga aylandi.

Brendlar o'zlarining byudjetining katta qismini sahifalarni targ'ib qilishga sarflaydilar. Marketologlar qizg'in tarzda Instagram-da pul ishlash usullarini o'zlashtirmoqdalar va hisoblarni targ'ib qilishning yangi strategiyalarini ishlab chiqmoqdalar.

Tabiiyki, foyda keltiradigan qiyin biznesda mijozlar bazasini yaratish juda muhimdir. Men sahifani yaratish bosqichlari va obunachilar sonini ko'paytirish usullari haqida to'xtamayman (ayniqsa, biz bu haqda allaqachon yozganmiz). Instagram-da daromad olishning turli xil variantlari haqida gapiraylik.

1. O'zingizning xizmatlaringiz va mollaringizni sotish

Ushbu taktika, ehtimol Instagram-da pul ishlashning eng yaxshi usuli deb hisoblanadi. Bu erda barqaror daromad olish mexanizmini to'liq tushunish uchun xizmatlarni sotish va o'zimiz ishlab chiqaradigan tovarlarni sotishni alohida ko'rib chiqish kerak.

Shunday qilib, xizmatlarni sotish ko'proq ularning sifatini reklama qilish bilan bog'liq. Fotosuratchilar o'zlarining ishlarining namunalarini o'zlarining profillariga joylashtiradilar. Advokatlar va psixologlar to'g'ridan-to'g'ri maslahat berishadi va maqtalgan sharhlar bilan to'la qoniqtirilgan mijozlarning fotosuratlarini joylashtiradilar. Sartaroshlik va go'zallik salonlarida ham xuddi shunday holat.

O'z qo'llari bilan ishqibozlar uy qurilishi buyumlarini sotish bilan shug'ullanadi. Rassomlar, dizaynerlar, tikuvchilar, eksklyuziv zargarlik buyumlari ishlab chiqaruvchilari. Mahsulot namoyish har doim iste'molchilar orasida yuqori baholangan. Obunachilar uchun aktsiyalarni o'tkazish ham foydalidir, bu foydalanuvchilarni kuzatishga undaydi.

2. Boshqalarning xizmatlari va tovarlarini sotish

Instagram-da boshqa odamlarning xizmatlari va tovarlarini sotish orqali daromadni taxminan ikki toifaga bo'lish mumkin. Birinchisi ulgurji sotuvchilardan buyumlar, kosmetika va shunga o'xshash narsalarni sotib oladigan, so'ngra ularni tarmoqning ulkan qismida parcha-parcha sotadigan internet-do'konlarni o'z ichiga oladi. Har bir xabar batafsil tavsifi va o'ziga xos narxiga ega bo'lgan mahsulot fotosurati.

Ikkinchi toifaga sheriklik dasturlari orqali ishlashni afzal ko'rgan dilerlar kiradi. Ular tovar akkauntlarini topadilar, sahifa ma'murlari bilan komissiyalar bo'yicha muzokaralar olib boradilar va mahsulotlarga faol havolalarni joylashtiradilar.

3. Homiylik shartnomasi

Instagram orqali qanday qilib pul ishlashni o'ylaydigan tor profilli mutaxassislar uchun ideal echim. Masalan, siz professional musiqachi bo'lsangiz, asbob-uskunalarni sotadigan yoki ishlab chiqaradigan kompaniyaning aloqalarini topasiz. Vakillar bilan bog'laning, bepul uzoq muddatli foydalanish, masalan, gitara va amperlarni taqdim etish to'g'risida shartnoma tuzing.

Buning evaziga mahsulot bilan original tarkib yaratasiz (qisqa videolar, rang-barang fotosuratlar). Patron ushbu materiallardan o'z mablag'laridan foydalanish huquqiga ega. Sizdan homiylik shartnomasini banal reklama bilan aralashtirib yubormasligingizni so'rayman, biz bu haqda ko'proq gaplashamiz.

4. Fotosuratlarni sotish

Fotosuratlarni sotish Instagram-da pul ishlashning eng sodda va ravshan usuli hisoblanadi, chunki bu sayt dastlab rasmlarni ko'rsatish uchun o'ylab topilgan. Agar siz professional fotograf yoki ilg'or mahoratga ega havaskor bo'lsangiz, unda Xudoning o'zi sizning iste'dodingizni moliyaviy sohada ishlatishni buyurgan.

Brend va bloggerlarning akkauntlari sifatli tarkibga juda muhtoj. Hali ham bepul bo'lsa, foydali joyni egallashga shoshiling. Instagram-dan fotosuratlarni o'zingizning ijtimoiy tarmog'ingiz devorlari tashqarisida sotish mumkin. Twenty20 va Foap kabi saytlar yaxshi zarba uchun 10 dollardan taklif qiladi.

5. Boshqalarning hisob raqamlarini targ'ib qilish

Boshqarish va yangi abonentlarni jalb qilish katta talabga ega. Deyarli barcha ilg'or kompaniyalar ijtimoiy tarmoqlarga borishadi. Menejer ko'pincha noldan boshlanadi. U mahsulotning o'ziga xos xususiyatlariga tayanib, mijozning talablariga muvofiq sahifani yaratadi va yaratadi.

Keyin u marketing strategiyasini yozadi va muntazam ravishda yangi tarkibni kiritadi. Menejerning vazifalariga "foydali" foydalanuvchilar bilan aloqa o'rnatish va reklama kampaniyalarini o'tkazish kiradi.

6. Mavzuni ommaga etkazish

Mahalliy ochiq joylarda tematik reklamalarni yaratishni foyda olishning to'laqonli usuli deb hisoblashga hali erta. Biroq, yaqin kelajakda Instagram orqali aniq "qiziqish klublari" orqali daromadlar aylanmasi ko'payadi.

Oddiy so'zlar bilan aytganda, uslubning mohiyati ko'ngilochar hisob qaydnomasini ro'yxatdan o'tkazishdir. Tarkibning 90% abonentlarning axborotga bo'lgan ehtiyojini qondirishga qaratilgan va faqat 10% daromad manbalari uchun ajratilgan.

Masalan, siz komikslarning muxlisisiz va geekslar uchun sahifa yaratmoqdasiz. Har bir post grafik adabiyot va kino olamidagi yangiliklarni aytib beradi. Sizning potentsial mijozlaringiz talon-taroj qiluvchilar, kinoteatrlar va noshirlar bo'ladi. Biroq, jamoatchilikning asosiy maqsadi obunachilarga qiziqarli ma'lumotlarni taqdim etishdir.

7. Reklama

Ayni paytda eng ko'p tarqalgan daromad Instagram'dagi reklama. Izdoshlari ko'p bo'lgan bloggerlar mahsulotlarni osongina reklama qilishlari mumkin. Faqat fotosuratni krem ​​naychasi bilan joylashtirishi va mahsulotning afzalliklarini belgilashi kerak, chunki sizning hisobingizga yaxshi miqdor tushadi.

Homiylik shartnomasidan farqli o'laroq, sizdan noyob yoki qiziqarli tarkib yaratish talab qilinmaydi. Oddiy selfi ostida brendni eslatib qo'yish kifoya. Reklama to'lovi to'g'ridan-to'g'ri sizning mashhurligingizga bog'liq. Men uchun erishib bo'lmaydigan ideal Kayli Jenner. Qiz post uchun 400 ming dollargacha pul so'raydi.

8. Yoqtirishlar va obunalar

Yoqtirishlarni joylashtirish va obuna bo'lish Instagram-da juda ko'p daromad keltirmaydi, ammo bu bir dona sariyog 'uchun etarli. Bo'sh vaqtini og'irlashtiradigan band bo'lgan ishbilarmonlar marketing firmalari bilan shartnomalar tuzadilar. Ish beruvchining iltimosiga binoan ular fotosuratlar ostida fidokorona yuraklarni silkitadilar. Hisobni ilgari surishning dastlabki bosqichlarida professional layk xizmatlari talabga ega.

9. Hisobni sotish

Va nihoyat, men "kalit kalit" sahifalarni sotish bo'yicha mahsulotni qo'shishga qaror qildim. Agar sizda ma'lum miqdordagi izdoshlar bilan reklama qilingan hisob qaydnomangiz bo'lsa, unda siz uni manfaatdor tomonlarga sotishingiz mumkin. Narx to'g'ridan-to'g'ri izdoshlar soniga bog'liq. Ko'pincha narxi 2000 dan 35000 rublgacha.

Vaqtingizni behuda sarflamang, bugun Instagram-da pul ishlashni boshlang!